مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 تیر 1397 ساعت 13:402018-07-17بين الملل

تداوم جوسازی های خالد بن سلمان علیه ایران در رابطه با یمن


سفیر عربستان در واشنگتن در راستای جوسازی های این کشور علیه جمهوری اسلامی مدعی شد که مخالفت بزرگان استان صعده با دخالت های ایران در یمن، آرزوهای انقلاب ایران را بر باد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خالد بن سلمان وزیر عربستان در آمریکا در صفحه توییتر خود ضمن متهم کردن ایران به دخالت در یمن مدعی شد: مخالفت شیوخ و بزرگان استان صعده یمن با دخالت های ایران، پیام مهمی است که بار دیگر بر هویت عربی یمن تاکید دارد، یمن عربی و با تدبیر با تلاش های ایران برای سلطه گری مخالفت کرد.

وی مدعی شد: عربستان و برادرانش در ائتلاف عربی برای آزادی صعده و بازگرداندن امنیت، ثبات، آسایش و شکوفایی برای مردم آن که از ظلم و ستم شبه نظامیان وابسته به ایران (انصارالله یمن) رنج می برند تلاش خواهد کرد.

امنیت و آسایش برادران یمنی در اولویت کارهای ماست.

بن سلمان مدعی شد: مخالفت بزرگان و شیوخ صعده با حضور ایران در این استان یک موضع قهرمانانه است که پروژه توسعه طلبی ایران در منطقه را آشکار می کند و به آرزوهای انقلابی ایران در منطقه و نیروهای تروریستی وابسته به آن در جهان پایان می دهد.

شبکه العربیه مدعی شد که شیوخ و اعیان استان صعده در گفت وگو با این شبکه گفتند که ایران نیروهای وابسته به خود یعنی حزب الله لبنان و حشد الشعبی عراق را به یمن فرستاده است تا به انصارال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم جوسازی های خالد بن سلمان علیه ایران در رابطه با یمن

تداوم جوسازی های خالد بن سلمان علیه ایران در رابطه با یمن