مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 تیر 1397 ساعت 11:362018-07-14اقتصادي

خبر خوب فرمانده یگان محیط زیست دیه محیط بانان پرداخت می شود


فرمانده یگان سازمان محیط زیست با اعلام این خبر که مبلغ یک میلیارد و 800 میلیون تومان بابت تامین دیه و خسارت محیط بانان از سوی دولت اختصاص یافته است، - گفت: محیط بانانی که از سال 94 درگیر پرداخت دیه بابت استفاده قانونی از اسلحه سازمانی بوده اند، پرداخت خواهد شد.

گروه اجتماعی خبرگزاری فارس": با اعلام خبر ابلاغ مصوبه هیات دولت از سوی معاون اول رییس جمهور درباره اختصاص 30 هزار میلیارد ریال بابت تامین دیه و خسارت محیط بانان، باغداران و کشاورزان جمشید محبت خانی فرمانده یگان سازمان محیط زیست در گفت وگو با خبرنگار فارس، به محیط بانان در بند مژده داد، با تزریق این بودجه به سازمان محیط زیست، محیط بانانی که محکوم به پرداخت دیه شده اند، آزاد شوند.

وی بیان اینکه یک میلیارد و 800 میلیون تومان از مبلغ فوق به منظور پرداخت دیات محیط بانان به سازمان محیط زیست اختصاص خواهد یافت اظهار داشت: همچنان پیگیر تامین بودجه سالانه سازمان محیط زیست جهت پرداخت دیه ناشی از استفاده سلاح از سوی محیط بانان هستیم.

محبت خانی گفت: براساس قانون به کارگیری سلاح، دولت مکلف است دیه محیط بانانی که در جریان ماموریت با متخلفان درگیری و مجبور به استفاده از سلاح می شوند را بپردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب فرمانده یگان محیط زیست دیه محیط بانان پرداخت می شود

خبر خوب فرمانده یگان محیط زیست دیه محیط بانان پرداخت می شود