مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 تیر 1397 ساعت 15:062018-07-06سياسي

اقدامات دشمن در مقطع فعلی برای پیشگیری از برگزاری جشن 40 سالگی انقلاب است


امام جمعه زنجان ایجاد اغتشاش داخلی، ایجاد ناامنی روانی و رکود اقتصادی را از راه کارهای دشمن در مقطع فعلی دانست و گفت: باید متوجه بود که همه این اقدامات برای پیشگیری از برگزاری جشن 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، آیت اله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر زنجان به مناسبت های تیرماه اشاره و اظهار کرد: در طول سلطنت سلاطین طی مدت ها هر وقت حمله خارجی به ایران صورت گرفته، بخشی از این مملکت از بدنه اصلی آن جدا شده است.

وی افزود: پس از استقرار نظام جمهوری اسلامی بود که جوانان این سرزمین با سپر کردن سینه خود اجازه جدا شدن وجبی از خاک را به دشمن ندادند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان سالروز شهادت امام جعفر صادق را یادآور شد و گفت: مجالس یادبود آن امام بزرگوار در روز دوشنبه برگزار خواهد شد از این رو باید در این محافل حضور و با فضائل این امام بزرگوار بیشتر آشنا شویم.

وی به سالروز کشف کودتای نوژه اشاره کرد و گفت: امریکا با همراهی همراهان داخلی و با یک برنامه ریزی دقیق و حساب شده در صدد براندازی نظام جمهوری اسلامی بود، که با لطف پروردگار این توطئه هم خنثی شد.

آیت الله خاتمی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تشکیل اتاق جنگ در وزارت خزانه داری امریکا افزود: امریکا در حال حاض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات دشمن در مقطع فعلی برای پیشگیری از برگزاری جشن 40 سالگی انقلاب است

اقدامات دشمن در مقطع فعلی برای پیشگیری از برگزاری جشن 40 سالگی انقلاب است