مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 تیر 1397 ساعت 15:412018-07-03سياسي

به رضایت رهبر معظم انقلاب از عملکرد «شهرستان ادب» افتخار می کنیم


مدیر دفتر شعر موسسه شهرستان ادب گفت: از مهم ترین برکت برپایی این دوره ها می توان به عنایت رهبر معظم انقلاب به موسسه شهرستان ادب اشاره کرد.

- به رضایت رهبر معظم انقلاب از عملکرد شهرستان ادب افتخار می کنیم " مدیر دفتر شعر موسسه شهرستان ادب گفت: از مهم ترین برکت برپایی این دوره ها می توان به عنایت رهبر معظم انقلاب به موسسه شهرستان ادب اشاره کرد.

میلاد عرفان پور، مدیر دفتر شعر موسسه شهرستان ادب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در خصوص برپایی هفتمین دوره آموزشی آموزشی شعر جوان کشور گفت: خوشبختانه شهرستان ادب در طی برپایی شش دوره از آموزش جوانان شاعر انقلابی تواسته است به اهداف مورد نظر خودس برسد وهمین موضوع موسسه را برای برپایی هر چه بهتر هفتمین دوره ترغیب کرد.

وی ادامه داد: مدیر دفتر شعر موسسه شهرستان ادب گفت: از مهم ترین برکت برپایی این دوره ها می توان به عنایت رهبر معظم انقلاب به موسسه شهرستان ادب اشاره کرد.

وی افزود: تمامی اعضای شهستان ادب به این مضوع افتخار میکنیم که رهبر معظم انقلاب بار ها از فعالیت های صورت گرفته و نتایج این دوره های آموزشی اظهار رضایت کرده اند و حتی ایشان به سایر نهاد ها و موسسه های فرهنگی کشور این مدل از برنامه های آموزشی و ادبی شهرستان ادب را پیشنهاد داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به رضایت رهبر معظم انقلاب از عملکرد «شهرستان ادب» افتخار می کنیم

به رضایت رهبر معظم انقلاب از عملکرد «شهرستان ادب» افتخار می کنیم