مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 تیر 1397 ساعت 02:502018-06-21فرهنگي

«عصبانی نیستم» قفل صندوق توقیفی ها را می شکند؟


اکران فیلم «عصبانی نیستم» به عنوان یکی از فیلم های توقیفی چند سال گذشته در حالی در سرگروه سینمایی خود پایان می یابد که انتظار می رفت دست کم یکی دو فیلم توقیفی دیگر هم در این مدت به نمایش عمومی درآیند و مشخص نیست آیا روند اکران این فیلم ها همچنان ادامه خواهد داشت یا خیر.

- اکران فیلم عصبانی نیستم به عنوان یکی از فیلم های توقیفی چند سال گذشته در حالی در سرگروه سینمایی خود پایان می یابد که انتظار می رفت دست کم یکی دو فیلم توقیفی دیگر هم در این مدت به نمایش عمومی درآیند و مشخص نیست آیا روند اکران این فیلم ها همچنان ادامه خواهد داشت یا خیر.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اردیبهشت ماه امسال فیلم عصبانی نیستم رضا درمیشیان که داستانی عاشقانه را از زندگی یک دانشجوی ستاره دار در زمان دولت نهم و دهم به تصویر می کشید، پس از گذشت پنج سال و پس از وارد شدن اصلاحات و ممیزی های متعدد به فیلم تا جایی که مقطع زمانی داستان نامشخص شد، به نمایش درآمد.

این فیلم در این چند سال با اعتراض ها و واکنش های زیادی از طرف برخی گروه های سیاسی همراه بود تا از اکرانش جلوگیری شود ولی در آخر سازمان سینمایی تصمیم به اکران فیلم گرفت.

اگر چه پیش از این هم اکران برخی دیگر از فیلم های توقیفی مثل به رنگ ارغوان ابراهیم حاتمی کیا که بارها هم در تلویزیون پخش شده، این سوال را از مخالفان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«عصبانی نیستم» قفل صندوق توقیفی ها را می شکند؟

«عصبانی نیستم» قفل صندوق توقیفی ها را می شکند؟