مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 خرداد 1397 ساعت 11:062018-06-16فرهنگي

مجموعه تلویزیونی «ستایش 3» از گذشته جذاب تر است


بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه مجموعه تلویزیونی «ستایش 3» از گذشته فوق العاده جذاب تر است، گفت: فیلم برداری این مجموعه سه ماه دیگر طول می کشد.

- بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه مجموعه تلویزیونی ستایش 3 از گذشته فوق العاده جذاب تر است، گفت: فیلم برداری این مجموعه سه ماه دیگر طول می کشد.

مهدی میامی در گفت وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری فارس" استان سمنان در جریان تولید سری سوم مجموعه تلویزیونی ستایش گفت: مشغول بازی در مجموعه ستایش 3 هستیم که از گذشته فوق العاده جذاب تر است.

این بازیگر سینما و تلویزیون ادامه داد: با توجه به روند تولید سری سوم مجموعه تلویزیونی ستایش، فیلم برداری این کار دو تا سه ماه دیگر به طول خواهد انجامید و کار در بخش تصویربرداری اتمام می شود.

میامی با اشاره به اینکه ستایش 3 از سری یک و دو این مجموعه تلویزیونی فوق العاده جذاب تر است، تصریح کرد: مجموعه در دست ساخت، از دو سری گذشته بهتر و به مراتب جذاب و گیراتر خواهد بود.

وی با بیان اینکه به خاطر بازی در این مجموعه تلویزیونی موفق به تماشای سریال های ماه مبارک رمضان نشده است، اضافه کرد: سریال های ماه رمضان همیشه مخاطبان خود را داشته است و مردم در ماه مبارک، با تلویزیون همراه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه تلویزیونی «ستایش 3» از گذشته جذاب تر است

مجموعه تلویزیونی «ستایش 3» از گذشته جذاب تر است