مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 خرداد 1397 ساعت 11:562018-06-10اقتصادي

ورود دیرهنگام مجلس به قرارداد محرمانه با پژو


در حالی که مجلس باید مدتها قبل نسبت به قرارداد محرمانه پژو سیتروئن با طرف های ایرانی ورود می کرد، عضو کمیسیون صنایع مجلس خبر داد: احتمالا در جلسه این هفته کمیسیون صنایع از مسئولان وزارت صنعت می خواهیم تا تعهداتی را که از پژو دریافت کرده اند رونمایی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سیدجواد حسینی کیا درخصوص تعلیق همکاری شرکت پژو با خودروسازان ایرانی که اخیراً از سوی یک مقام مسئول در شرکت پژو سیتروئن مطرح شده است، اظهار داشت: یکی از دغدغه های جدی کمیسیون صنایع مجلس بررسی قرارداد های خودرویی شرکت ها با خودروسازان فرانسوی بود، به نحوی که هر بار در جلسات مختلف این موضوع را مطرح کردیم.

وی با بیان اینکه هر بار که از وزارت صنعت درخواست مشاهده قرارداد ها را بیان کردیم، آن ها گفتند هنوز نهایی نشده و به محض امضا در اختیار نمایندگان قرار می دهیم، تصریح کرد: در دوره نعمت زاده بهانه نهایی نشدن قرارداد را مطرح کردند و بعد از امضای قرارداد ها نیز هنوز مجلس نتوانسته قرارداد ها را مشاهده کند.

این عضو کمیسیون صنایع مجلس با تأکید براینکه نمایندگان مجلس نمی دانند در قرارداد خودروسازان با شرکت پژو چه چیزی نوشته شده است، گفت: در زمان امضای این قرارداد ها ما تأکیدات زیادی را بر دریافت الزامات برای اجرای تعهدات از طرف فرانسوی ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دیرهنگام مجلس به قرارداد محرمانه با پژو

ورود دیرهنگام مجلس به قرارداد محرمانه با پژو