مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1397 ساعت 11:562018-05-22دانش

خوابگاه هایی که هیچ جذابیتی برای دانشجویان ندارند/ چند نفر در یک اتاق؟!


دانشجویان خوابگاهی دانشگاه بوعلی معتقدند خوابگاه های این دانشگاه امکانات کمی دارند، اما ناچارند به جای رفتن به خوابگاه های خودگردان در همان جا با امکانات کم کنار بیایند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، زندگی خوابگاهی هم برای خودش هم سختی دارد و هم خوشی.

دوری از خانواده و دلتنگی مهمترین دغدغه دانشجویان خوابگاهی است؛ زمانی دلت می خواهد آغوش مادرت را داشته باشی ومحو لبخند پدر شوی.

اما تجربه زندگی جدید نیز برای خودش شیرینی هایی دارد؛ آشنایی و دوستی های جدید، پذیرش مسئولیت همه و همه از خوشی هایی است که دانشجویان خوابگاهی آن را تجربه می کنند.

ناگفته نماند زندگی خوابگاهی علاوه بر آسیب هایی که دارد، زمینه ساز رشد فردی است؛ یعنی عده ای به خودکفایی می رسند و برخی به علت ناتوانی در وفق دادن خود با شرایط و هماهنگ شدن ضربه می خورند.

در همین زمینه یکی از دانشجویان خوابگاهی دانشگاه بوعلی همدان در گفتگو با دانشجو گفت: من ساکن خوابگاه شبنم هستم؛ اما در این ساختمان حداقل مقررات ساختمان در آن رعایت نشده است، اغلب تاریخ ساخت این نوع مساکن شهری به سه یا چهار دهه قبل برمی گردد و از حیث سطح برخورداری از استاندارد خانه و سکونتگاه، استحکام و عمرمفید ساختمان دارای مشکل بوده و هر آن سلامت روحی و جسمی دانشجویان را تهدید می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوابگاه هایی که هیچ جذابیتی برای دانشجویان ندارند/ چند نفر در یک اتاق؟!

خوابگاه هایی که هیچ جذابیتی برای دانشجویان ندارند/ چند نفر در یک اتاق؟!