مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1397 ساعت 16:302018-05-21فرهنگي

آیین گلاب گیری کاشان در برج میلاد


آیین گلاب گیری کاشان که از سنت های اصیل مردم کاشان است در جشنواره شهر خدا برج میلاد در بخش غرفه طعم سلامت در یادمان ملی ایرانیان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیین گلاب گیری و تهیه فراورده های سنتی در دومین جشنواره طعم سلامت با هدف احیای سنت های بومی ، ترویج و توسعه فرهنگ مصرف و تغذیه سالم برگزار می شود تا شهروندانی که امکان بازدید این مراسم را در شهرهای مختلف کشور ندارند از نزدیک شاهد اجرای این مراسم سنتی زیبا در برج میلاد باشند همچنین شهروندان می توانند عرقیجات سنتی کاشان را از غرفه طعم سلامت در برج میلاد خریداری کنند.

دومین جشنواره طعم سلامت برج میلاد به عنوان یکی از بخش های جشنواره رمضانی برج میلاد با همکاری مرکز فرهنگی تحقیقاتی غذای سالم و اداره کل طب سنتی وزارت بهداشت با شعار پس انداز سلامتی با غذای سالم در راستای تحقق طرح تحول سلامت در بُعد اصلاح سبک تغذیه و حمایت از کالای ایرانی همزمان با ماه مبارک رمضان آغاز شد و مورد استقبال مخاطبان قرارگرفت.

این جشنواره تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

ارائه مشاوره طب سنتی، مشاوره تغذیه، مزاج شناسی، عنبیه شناسی و رایحه درمانی از دیگر امکاناتی است که بازدیدکنندگان می توانند به صورت رایگان از آن بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین گلاب گیری کاشان در برج میلاد

آیین گلاب گیری کاشان در برج میلاد