مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 اردیبهشت 1397 ساعت 13:162018-04-30سياسي

خلیج فارس با ایران متولد شده و ایرانی می ماند


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه خلیج فارس نماد عزت و مقاومت ملی ایرانیان است گفت: این دریا و خلیج با ایران متولد شده و با ایران هم می ماند؛ - نامش پارس بوده و با نام ایران جاودانه خواهد ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از بندرعباس، سیدعباس صالحی ظهر امروز در همایش روز ملی خلیج فارس در تالار شهید آوینی بندرعباس، اظهار داشت: خلیج فارس نماد عزت و مقاومت ایرانی و مام ایران است، باید توجه به محیط زیست این مام ایرانی را جدی تر بگیریم.

وی افزود: این مادر طبیعت ایرانی، نباید با آلودگی زندگی کند، نباید بر آن غبار بنشیند؛ خوشبختانه توجه دولت و هیات دولت در سفر اخیر به استان به بحث آلودگی های زیست محیطی این منطقه جلب شده و با پیگیری استاندار و نمایندگان امیدواریم بتوانیم برای کاهش آلودگی های محیط زیست تلاش کنیم.

* خلیج فارس با ایران متولد شده و ایرانی می ماند وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: این دریا و خلیج با ایران متولد شده و با ایران هم می ماند؛ نامش پارس بوده و با نام ایران جاودانه خواهد ماند و این دو همزاد تکوینی هم بوده اند؛ امروز در سرزمین سنگربانانی هستیم که در طول قرن ها در کنار این دریای پارسی خواستار عزت و حرمت ایران بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلیج فارس با ایران متولد شده و ایرانی می ماند

خلیج فارس با ایران متولد شده و ایرانی می ماند