مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 اردیبهشت 1397 ساعت 08:162018-04-23اقتصادي

نوبرانه هایی که نوبرش را آوردند


قیمت میوه های نوبرانه که در هفته های گذشته سر به فلک کشیده بود، با اینکه این روز ها کمی فروکش کرده اما باز هم نرخ های موجود در بازار از محدوده قدرت خرید متوسط جامعه بالاتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، با فرا رسیدن فصل بهار و آغاز رسیدن نوبرانه ها قیمت ها نیز تغییر بسیاری نسبت به سایر فصول سال کرده است و این روزها شاهد نوبرانگی نوبرانه ها هستیم.

نرخ میوه های نوبرانه که در هفته های گذشته اواسط و تقریبا اواخر فروردین سر به فلک می کشید، این روز ها فروکش کرده و امروز می توان یک کیلو گوجه سبز را با کاهش 50 هزار تومانی نسبت به فروردین‎ماه به قیمت 30 هزار تومان در میدان میوه و تره بار تهیه کرد، اما اینکه در بازار خرده فروشی قیمت آن چقدر است، نمی توان نرخ مشخصی اعلام کرد، چرا که هر کس بنا به سلیقه شخصی قیمتی برای این نوبرانه ترش و گران ارائه می کند.

البته ناگفته نماند که با وجود کاهش چشمگیر قیمت برخی از نوبرانه ها هم اکنون نیز شاهد حاکمیت مقتدرانه نوبرانه ها در بازار میوه و تره بار هستیم و قیمت ها با ورود چغاله بادام و گوجه سبز به اوج خود رسیده و قیمت چغاله بادام نیز به 35 هزار تومان رسیده است.

با گشتی در گوشه و کنار متوجه این موضوع می شویم که ارزانی و کاهش قیمت برخی از نوبرانه ها حتی شامل نقاط مختلف شهر نشده و خرده فروشان در جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوبرانه هایی که نوبرش را آوردند

نوبرانه هایی که نوبرش را آوردند