مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 فروردین 1397 ساعت 17:152018-04-18اقتصادي

نوسانات دلار میوه های وارداتی را گران نکرده است


رییس اتحادیه میادین میوه و تره بار اصفهان با بیان اینکه هنوز افزایش نرخ دلار بر میوه های وارداتی تاثیر نگذاشته است، گفت: قیمت میوه های نوبرانه در بازار اصفهان نسبت به هفته گذشته حدود 50 درصد کاهش یافته است.

- ناصر اطرج در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، در خصوص وضعیت بازار میوه و تاثیر نوسانات نرخ دلار بر میوه های وارداتی، اظهار کرد: در حال حاضر نوسانات نرخ دلار بر میوه هایی چون آناناس و موز اثر نداشته، چرا که ثبت سفارش آنها مربوط به قبل از گران شدن نرخ دلار بود.

وی تاکید کرد: اگر واردکنندگان با نرخ جدید نسبت به ثبت سفارش موز یا آناناس اقدام کنند قیمت این دو محصول به دلیل افزایش نرخ دلار، گران خواهد شد.

رییس اتحادیه میادین میوه و تره بار اصفهان هم چنین با بیان اینکه نرخ دلار بر میوه های داخلی تاثیری ندارد، گفت: البته میوه هایی که در آینده تولید می شوند، به طور قطع هزینه تولید آن برای کشاورزان بیشتر می شود.

وی در خصوص میوه های نوبرانه در بازار، اظهار کرد: قیمت میوه های نوبرانه در بازار اصفهان نسبت به هفته گذشته حدود 50 درصد کاهش یافته چرا که دیرتر وارد بازار اصفهان شد و در حال حاضر هر کیلو گوجه سبز بین 10 تا 4000 تومان و چغاله بادام بین 6000 تا 3000 تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوسانات دلار میوه های وارداتی را گران نکرده است

نوسانات دلار میوه های وارداتی را گران نکرده است