مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 فروردین 1397 ساعت 14:512018-04-07سياسي

مهلت ثبت نام کارت هوشمند ملی


سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به مهلت ثبت نام کارت هوشمند ملی تا خرداد گفت: تفاهم نامه ای با سازمان ثبت اسناد داریم که انجام معاملات و احراز هویت فقط از طریق کارت هوشمند ملی صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، سیف الله ابوترابی، گفت: در سال گذشته اعلام کردیم که زمان تعویض کارت ملی تا پایان سال 96 خواهد بود، اما به دلیل اینکه بسیاری از مردم مراجعه به موقع نداشتند، در پایان سال ناگزیر شدیم مدت دریافت این کارت را تمدید کنیم.

وی ادامه داد: بنابراین این سوی دولت اعلام شد که زمان ثبت نام کارت هوشمند ملی تا خرداد 97 خواهد بود.

ابوترابی گفت: اگر بحث کاربردی شدن کارت هوشمند ملی حتی در برخی موارد عملیاتی شود، شاید مردم در زمان مشخص شده حتماً برای ثبت نام مراجعه کنند.

وی گفت: تفاهم نامه ای به این منظور با سازمان ثبت اسناد داریم که انجام معاملات و احراز هویت از طریق کارت هوشمند ملی صورت گیرد، بنابراین از همین لحظه اعلام آمادگی خود را اعلام می کنیم که مردم برای دریافت کارت هوشمند ملی خود اقدام کنند.

سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: از مردم می خواهیم به تدریج به مراکز و دفاتر پیشخوان به تدریج مراجعه کنند و کار را به لحظه آخر نگذارند، و چنانچه مانند پایان سال مردم برای صدور کارت مراجعه کنند، می توانیم تا 3 دی 97 ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ثبت نام کارت هوشمند ملی

مهلت ثبت نام کارت هوشمند ملی