مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 فروردین 1397 ساعت 09:012018-04-04پزشكي

نکات طلایی برای برطرف کردن پف زیر چشم


یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی با بیان اینکه خنک کردن چشم ها باعث کاهش تورم زیر چشم می شود در خصوص روش هایی برای برطرف کردن پف زیر چشم توضیح داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، محمد آذرفر متخصص تغذیه و رژیم درمانی در خصوص ارتباط تغذیه و از بین رفتن پف زیر چشم ها اظهار داشت: یکی از علل بروز ورم زیر چشم حبس شدن آب و مایعات در بدن است، این موضوع نیز به خاطر غلطت زیاد نمک در آن ناحیه است؛ از این رو اگر شب پیش با گریه خوابیده باشید و یا غذای شور خورده باشید صبح که از خواب بر می خیزید با یک کیسه متورم کوچک در زیر چشمتان رو به رو خواهید شد.

وی افزود: نمک موجود در اشک و یا غذایتان باعث کشیده شدن آب به سمت صورت شما شده و در نتیجه آب زیر چشم های شما جمع می شود؛ برای دفع نمک به مقدار زیاد آب بنوشید، این کار تورم زیر چشم های شما را نیز برطرف خواهد کرد در ضمن روز بعد نیز باید از خوردن نمک بپرهیزید.

تا حد امکان نیز از نوشیدن نسکافه، قهوه و سایر نوشیدنی هایی که باعث دهیدراتاسیون بدن شما می شود اجتناب کنید.

آذرفر با بیان اینکه خنک کردن چشم ها باعث کاهش تورم زیر چشم می شود افزود: به همین دلیل هم هست که بسیاری از افراد برای از بین بردن تورمشان از برش های خیار و تأثیر خنکی آن بر روی چشم ها استفاده می کنند؛ خیاری را که از چند ساعت قبل در یخچال ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکات طلایی برای برطرف کردن پف زیر چشم

نکات طلایی برای برطرف کردن پف زیر چشم