مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 فروردین 1397 ساعت 09:512018-03-28اجتماعي

معنویت و خلوص چاشنی متفاوت گردشگری مذهبی/ با جاذبه های معنوی داراب آشنا شوید


گردشگری مذهبی و سفر زیارتی شکل متفاوتی از سفرهای نوروزی است که وجه تمایز آن با سایر سفرها، حس خوشایند معنویت و خلوص است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از داراب، گردشگری انواع مختلفی دارد، گردشگری طبیعی، مذهبی، تاریخی، توریسم درمانی، توریسم بازرگانی، توریسم فرهنگی و آموزشی و.

سفر و گشت وگذار بر اساس رویکرد گردشگران نیز طبقه بندی می شود، گردشگری بر اساس هدف، انگیزه، موقعیت مکانی و موضوع از آن دسته است.

در این میان گردشگری مذهبی که همان سفر زیارتی است، وجه تمایز خاصی با انواع دیگر گردشگری دارد چراکه در کنار گشت وگذار، مسافران فضایی معنوی را در جوار بارگاه امامان معصوم یا امامزادگان تجربه می کنند.

زیارت با آداب ویژه خود به نوعی خانه تکانی دل است.

زائران روح و روان خود را در حین زیارت صیقل داده و بسته به میزان و عمق ارتباط خود با حرمی که در آن قرار گرفته اند به تعالی می رسند.

هنگام زیارت چه دردها که واگویه نمی شود و چه گره ها که گشوده نمی شود.

کراماتی که از ائمه اطهار و امامزادگان مشاهده می کنیم یا می شنویم از وجود همین اتصال، توجه و توسل در زیارتگاه ها است و چه خوش است آن لحظه که با حضور قلب به آستان جانان رهسپار شده، صاحب حرم را نزد پروردگار واسطه قرار داده، لحظه ای از حاجت های دنیوی و مادی دست شسته و به وارستگی و خلوص بیندیشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معنویت و خلوص چاشنی متفاوت گردشگری مذهبی/ با جاذبه های معنوی داراب آشنا شوید

معنویت و خلوص چاشنی متفاوت گردشگری مذهبی/ با جاذبه های معنوی داراب آشنا شوید