مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 اسفند 1396 ساعت 07:262018-03-12سياسي

نقشه مشترک سعودی و منافقین برای چهارشنبه سوری چیست؟/ مغزهای کوچک زنگ شده!


رهبری گروه تروریستی مجاهدین تلاش می کند تا با هر کلک و ترفندی که شده، بحران ها و بن بست های خودش را با وصله کردن به جوانان و دانش جویان ایران حل کند و به گل نشستگی و بی چارگی اش را از زبان مردم ایران بیان نماید.

- گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو-سیدمهدی حاجی آبادی؛ در حماقت رهبری گروه تروریستی مجاهدین همین بس که تلاش می کند تا با هر کلک و ترفندی که شده، بحران ها و بن بست های خودش را با وصله کردن به جوانان و دانش جویان ایران حل کند و به گل نشستگی و بی چارگی اش را از زبان مردم ایران بیان نماید.

بقایای باند به گل نشسته ی رجوی در فراخوانی که برای شرکت در چهارشنبه سوری صادر کرده اند از مردم ایران خواسته اند جشن باستانی چهارشنبه سوری را تبدیل به انقلاب کنند! کاربران توییتر، دعوت به آشوب و براندازی مجاهدین خلق و متحدین سعودی آن ها را به تمسخر گرفتند.

یکی از کاربران درمورد تلاش این گروه ها برای براندازی نوشت: چقدر براندازی آخه! بسته دیگه دلم کباب شد کمرتون رگ به رگ شد، یک براندازی دیگه راه بندازید کمرتون از وسط نصف میشه یهوو! هانی هاشمی هم درخصوص دستور مریم رجوی از فرانسه درخصوص براندازی در چهارشنبه سوری نوشت: سازمان منافقین از قلب فرانسه دستور داده شعار "بزنید میزنیم! " رو برای #چهارشنبه_سوری اجرا کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه مشترک سعودی و منافقین برای چهارشنبه سوری چیست؟/ مغزهای کوچک زنگ شده!

نقشه مشترک سعودی و منافقین برای چهارشنبه سوری چیست؟/ مغزهای کوچک زنگ شده!