مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 بهمن 1396 ساعت 14:262018-02-16سياسي

مدعیان دروغین پول خرج می کنند تا بین متدینان اختلاف افکنند


بسیار مشاهده می شود مدعیان دروغینی که پشت سرشان مستکبرین هستند برایشان پول خرج می کنند تا باعث اختلاف بین متدینان بشوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از اصفهان، حجت الاسلام سید مجتبی میردامادی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار کرد: انسان های متقی با اتکا به قدرت الهی در برابر هیچ قدرتی کرنش نمی کنند، حزن و غمی در خود جای نمی دهند و می دانند رزاق خداست.

وی با اشاره به آیه سوم سوره جمعه افزود: بسیار مشاهده می شود مدعیان دروغینی که پشت سرشان مستکبرین هستند برایشان پول خرج می کنند تا باعث اختلاف بین متدینان بشود، یکی از نشانه های انبیا اعجاز است به طور مثال حضرت مسیح به اذن خدا روح در مجسمه ای که ساخته بود دمید تا همه این معجزه را ببینند.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: هر معلولی علت می خواهد و حال این سؤال به وجود می آید که معجزه با قانون علیت در تضاد نیست، منافاتی ندارد چرا که علت ها متفاوت است، علت معجزه خداست و برای خدا هیچ چیزی غیر ممکن نیست؛ هرچه را خدا اراده کند و بگوید بشو قطعا خواهد شد و حال آنکه هر چیزی در عالم معجزه است به طور مثال از یک آب و خاک میوه های رنگارنگ با طعم های مختلف به وجود می آید.

وی تصریح کرد: در رسانه های مجازی تبلیغ زیادی بر این موضوع می شود که هر چیزی دلیلی غیر مادی داشته باشد منکر می شوند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدعیان دروغین پول خرج می کنند تا بین متدینان اختلاف افکنند

مدعیان دروغین پول خرج می کنند تا بین متدینان اختلاف افکنند