مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 بهمن 1396 ساعت 09:252018-01-31اقتصادي

کشورهای ناسازگار با تحولات عمومی جهان اعتبار پایینی دارند


نایب رییس اتاق بازرگانی ایران گفت: کشورهایی که با روند تحولات عمومی جهان سازگار نیستند در زمره کشورهای با اعتبار پایین قرارمی ‎ گیرند.

- حسین سلاح ورزی در گفت‎وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: براساس اطلاع معاون وزیر اقتصاد در پسابرجام، رتبه اعتباری ایران ابتدا از هفت، یعنی بدترین رتبه ممکن به 6 نمره اعتباری و به تازگی نیز با بهبود یک پله ای، به رتبه اعتباری پنج رسیده است.

وی اضافه کرد: این کاهش، به معنای دورشدن ایران از صف کشورهای پرریسک است و حکایت از آن دارد که برخی قطب های اقتصادی پذیرفته ‎ اند که ایران در اقتصاد جهانی، کشوری با اقتصاد نسبتا بزرگ و دارای امکانات و ذخایر مورد نیاز بازارهای دنیا باقی بماند.

سلاح‎ورزی بیان کرد: البته این موفقیت با پیگیری مدیران مربوطه حاصل شده و باید در تیتر اخبار خوش قرار داد؛ نکته قابل توجه این است که با دقت و کارشناسی متعهدانه، جزییات رویداد اخیر را باید به کارشناسان و فعالان اقتصادی اطلاع داد و بطور دقیق گفت که چه کارهایی در سطح سیاستگذاری ‎های کلان رخ داده و یا اینکه کدام موانع از سر راه عادی شدن محیط کسب و کار برداشته شده و کدام تشویق واقعی را برای فعالان اقتصادی یا متقاضیان سرمایه ‎ گذاری در نظر گرفته ایم و یا اصلاح رویه ‎ ها و بهبود روش های منتهی به این کاهش ریسک، با کدام ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشورهای ناسازگار با تحولات عمومی جهان اعتبار پایینی دارند

کشورهای ناسازگار با تحولات عمومی جهان اعتبار پایینی دارند