مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1396 ساعت 14:352018-01-20فرهنگي

مراسم اعدام در اتوبوس / تجربه ای متفاوت در تهران


14 دقیقه» در ساعت پنج و 30 دقیقه بامداد از میدان آزادی شروع و در مسیر حرکت با اتوبوس به سمت جاده کن سولقان ادامه خواهد داشت و هشت صبح مجددا در میدان آزادی، - اجرای محیطی طلوع 7:14 دقیقه در ساعت پنج و 30 دقیقه بامداد از میدان آزادی شروع و در مسیر حرکت با اتوبوس به سمت جاده کن سولقان ادامه خواهد داشت و هشت صبح مجددا در میدان آزادی، تمام می شود.

    به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طلوع آفتاب 7:14 دقیقه نام اثری است که در بخش مسابقه نمایش های آف استیج سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به عنوان مهمان حضور دارد.

نوشتن متن این نمایش که ساعت شروع اجرایش پنج و 30 دقیقه بامداد و مکان اجرایش در حد فاصل میدان آزادی تا جاده کن سولقان است، بر عهده جابر رمضانی و پیام سعیدی بوده و طراحی و کارگردانی اش را سعید بهنام خانیکی بر عهده دارد.

داستان طلوع 7:14 دقیقه که ایده اولیه اش از بهنام خانیکی بوده و در یک بازه زمانی طولانی با همکاری جابر رمضانی و پیام سعیدی روی کاغذ آمده در یک اتوبوس می گذرد.

تماشاگران ساعت پنج و 30 دقیقه بامداد در میدان آزادی سوار اتوبوسی می شوند که به سمت جاده کن سولقان می بردشان و ساعت هشت صبح به میدان آزادی برشان می گرداند و نمایش در تمام طول این مدت در حال اجرا خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم اعدام در اتوبوس / تجربه ای متفاوت در تهران

مراسم اعدام در اتوبوس / تجربه ای متفاوت در تهران