مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1396 ساعت 10:002018-01-11سياسي

نتوانستیم از احزاب آنطور که در دنیای پیشرفته استفاده می شود، استفاده کنیم


فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: در سال های اخیر شاهد فعالیت جبهه های فراوانی هستیم که اثرگذار هم بوده و در چند سال اخیر جبهه اصلاحات توانسته فعالیت ویژه ای انجام بدهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن هاشمی رفسنجانی در پنجمین کنگره حزب همبستگی ایران اسلامی با بیان اینکه در ایران احزاب مثل کشورهای توسعه یافته غربی و شرقی سابقه طولانی ندارند، اظهار کرد: عمر حزب در ایران به حدود یکصد سال پیش بعد از نهصت مشروطیت برمی گردد و نگاه به تاریخ معاصر ایران نشان می دهد که عمده احزابی که شکل گرفتند نگرش ایدئولوژیکی و سوسیالیستی داشتند و معمولا نتوانستند فعالیت های خود را آنطور که باید مانند آن روز سازماندهی کنند و تاثیرگذاری بالایی در سیاست ایران داشته باشند.

وی افزود: بعد از انقلاب نیز این وضعیت حاکم است و نتوانستیم از احزاب آنطور که در دنیای پیشرفته استفاده می شود، استفاده کنیم.

رییس شورای شهر تهران گفت: در سال های اخیر شاهد فعالیت جبهه های فراوانی هستیم که اثرگذار هم بوده و در چند سال اخیر جبهه اصلاحات توانسته فعالیت ویژه ای انجام بدهد.

می شود گفت سایه خود را در بعد سیاست بر حاکمیت کشور انداخته ولی به دلیل روابط و مسائل موجود در کشور هنوز نتوانسته آنطور که مردم می خواهند فعالیت هایی را انجام دهد و مدیریت اجرایی کشور را بر عهده بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتوانستیم از احزاب آنطور که در دنیای پیشرفته استفاده می شود، استفاده کنیم

نتوانستیم از احزاب آنطور که در دنیای پیشرفته استفاده می شود، استفاده کنیم