مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1396 ساعت 12:402018-01-09سياسي

محسن هاشمی: آیت الله هاشمی رفسنجانی از افراط و تفریط پرهیز داشت


فرزند هاشمی رفسنجانی با اشاره به تلاش ها و اقدامات مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی برای استقرار جمهوری اسلامی، اظهار کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی با پشتکار و روابط مثبتی که با گروه های مختلف برقرار کرد، - تلاش های ویژه ای برای تحقق اهداف خود یعنی آزادی و آبادانی ایران انجام داد که به دستاوردهای خوبی نیز دست یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن هاشمی رفسنجانی رییس شورای شهر تهران در حاشیه نخستین کنگره بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در جمع خبرنگاران به بیان برخی ویژگی های فکری و شخصیتی مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی پرداخت و اظهار کرد: آیت الله هاشمی اصولا به سمت وحدت میان قوا و احزاب و ایجاد وحدت در جامعه حرکت می کرد و از افراط و تفریط پرهیز می نمود.

وی همچنین با تاکید بر نقش تاثیرگذار آیت الله هاشمی در انقلاب اسلامی، گفت: ایشان از چهارده سالگی که به قم هجرت کردند تلاش های خود را برای مردم آغاز نمودند و با پشتکاری که داشتند روابط مثبتی را با گروه های مختلف سیاسی، مردم و احزاب برقرار کردند و تلاش بسیاری برای تحقق اهداف خود که آزادی و آبادانی ایران اسلامی بود به کار بستند.

فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه تلاش های آیت آلله تحقق دستاوردهای خوبی را رقم زد، خاطرنشان کرد: امیدواریم مسیر آیت الله هاشمی رفسنجانی در کشور ادامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسن هاشمی: آیت الله هاشمی رفسنجانی از افراط و تفریط پرهیز داشت

محسن هاشمی: آیت الله هاشمی رفسنجانی از افراط و تفریط پرهیز داشت