مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1396 ساعت 09:452018-01-07اقتصادي

وارداتی بودن 90 درصد اجناس درون کشور، مایه تاسف است


امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه طبق اعتراف وزیر صنعت، معدن و تجارت حدود 90 درصد اجناس درون کشور، وارداتی و غیر ایرانی است و این مساله مایه تاسف است، - گفت: بازرگانان و تجار باید در مرحله اول به این مساله معتقد باشند که جزء چیزهای ضروری که در کشور تولید نمی شوند، اقدام به واردات نکنند و مصلحت مملکت را در درجه اول مد نظر خود قرار دهند، نه مصلحت شخصی خود را.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله محسن حیدری 16دی ماه در مراسم افتتاح ساختمان جدید اتاق بازرگانی اهواز، اظهار کرد: بحث تجارت و بازرگانی از ارکان جامعه و بخش اقتصادی بوده و هست و خواهد بود.

در شرایط فعلی بحث اقتصاد مقاومتی مورد توجه و عنایت همه مسئولان کشور و در راس آنها مقام معظم رهبری است.

وی افزود: بدون سیاست گذاری صحیح و اجرای درست امر تجارت، به خصوص تجارت بین المللی نمی توان حساب کرد که اقتصاد مقاومتی درست و سالمی داشته باشیم.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه رکن اصلی اقتصاد مقاومتی بحث تجارت است، تصریح کرد: در امر تجارت برای آنکه اقتصاد مقاومتی رعایت شود، همواره باید صادرات بر واردات غلبه پیدا کند، آنهم صادرات محصولات غیر نفتی.

حیدری عنوان کرد: اگر به وضعیتی برسیم که صادرات بالا باشد و بتوانیم بازار دنیا را در حدی که ظرفیت داریم، در اختیار بگیریم و به اندازه ضرورت واردات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وارداتی بودن 90 درصد اجناس درون کشور، مایه تاسف است

وارداتی بودن 90 درصد اجناس درون کشور، مایه تاسف است