مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1396 ساعت 14:512018-01-06سياسي

آیت الله هاشمی رفسنجانی ایرانی آباد را راهی برای معرفی اسلام می دانست


فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی این جور فکر می کرد که بهترین راه برای معرفی اسلام ساختن ایرانی آباد، آزاد و معتدل است و می گفت، - همه چیز را برای این منظور در اختیار داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از کرمان، محسن هاشمی رفسنجانی صبح امروز در آیین گرامیداشت نخستین سالگرد ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: یک سال از فقدان آیت الله هاشمی رفسنجانی می گذرد و ما خانواده ایشان مدیون بزرگواری مردم، رهبری، علما، فضلا، استادان دانشگاه و دلسوزانی هستیم که در مراسم ایشان شرکت کردند و یا برای ایشان مطالب نوشتند.

وی بیان داشت: اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی شناسنامه انقلاب هستند مورد وثوق همه است و وی در روستای بهرمان به دنیا آمد و از پنج سالگی به مکتب رفت و با حضور در قم زندگی سیاسی، اجتماعی و فرهنگی خود را آغاز کرد.

هاشمی رفسنجانی ادامه داد: آیت الله هاشمی رفسنجانی این جور فکر می کرد که بهترین راه برای معرفی اسلام ساختن ایرانی آباد، آزاد و معتدل است و می گفت، همه چیز را برای این منظور در اختیار داریم.

وی اضافه کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی حدود هفت بار به زندان افتاد اما دست از سخنرانی بر نمی داشت و تفسیر قرآن را در هیات های مذهبی انجام می داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله هاشمی رفسنجانی ایرانی آباد را راهی برای معرفی اسلام می دانست

آیت الله هاشمی رفسنجانی ایرانی آباد را راهی برای معرفی اسلام می دانست