مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1396 ساعت 12:002017-12-27فرهنگي

علت انفعال وزارت ارشاد را نمی فهمیم


«کانون کارگردانان خانه سینما معتقد است طبق قانون، طبیعی ترین راهی که در حال حاضر باید برای فیلم «آشغال های دوست داشتنی» دنبال شود این است که کمیته انتخاب جشنواره فیلم فجر آن را ببیند.

- کانون کارگردانان خانه سینما معتقد است طبق قانون، طبیعی ترین راهی که در حال حاضر باید برای فیلم آشغال های دوست داشتنی دنبال شود این است که کمیته انتخاب جشنواره فیلم فجر آن را ببیند.

محمدعلی سجادی در گفت وگویی با ایسنا با اشاره به اینکه در روزهای گذشته اکران نشدن فیلمی که مجوز نمایش داشته به یک شوخی غم انگیز شبیه شده است، بیان کرد: کانون کارگردانان خانه سینما پس از تشکیل جلسه و بررسی گفته های اخیر دست اندرکاران جشنواره مبنی بر اینکه فیلم آشغال های دوست داشتنی پیش از این توسط کمیته انتخاب جشنواره دوره قبل دیده شده و امسال امکان بررسی آن وجود ندارد، بر این مسئله تاکید دارد که با توجه به اینکه فیلم محسن امیریوسفی قبلا پروانه نمایش نداشته و وجه قانونی برای بررسی آن نبوده است، الان با در اختیار داشتن پروانه نمایش وجه قانونی پیدا کرده و حق طبیعی و قانونی اش است که توسط هیأت انتخاب جشنواره فیلم فجر دیده شود.

او با اشاره به دیداری که کانون کارگردانان با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی داشته و این دو فیلمساز هم در آن دیدار حضور داشتند و رودررو صحبت شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت انفعال وزارت ارشاد را نمی فهمیم

علت انفعال وزارت ارشاد را نمی فهمیم