مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1396 ساعت 12:212017-12-26سياسي

امنیت پایدار صنعت هوانوردی مرهون تلاش سپاه حفاظت است


آمادگی همه جانبه برای مقابله با تهدیدات جدیدی که متوجه صنعت هوانوردی است وظیفه سنگینی است که بر دوش سپاه حفاظت هواپیمایی قرار گرفته و برقراری امنیت پایدار در صنعت هوانوردی مرهون تلاش های این نهاد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" و به نقل از روابط عمومی سپاه فجر، سردار سید هاشم غیاثی با بیان اینکه سپاه حفاظت هواپیمایی حافظ امنیت صنعت حمل ونقل هوایی کشور است، گفت: خطوط هوایی در سراسر جهان بستر تردد حجم بسیار زیادی مسافر و بار هستند و فرودگاه ها نیز یکی از حساس ترین پایانه های حمل ونقل در ابعاد اجتماعی، سیاسی و اقتصادی هستند از همین رو حفظ امنیت پایدار در مجموعه حمل ونقل هوایی و صنعت هوانوردی رسالت اصلی سپاه حفاظت هواپیمایی است.

وی با بیان اینکه عملکرد درخشان سپاه حفاظت هواپیمایی باعث شده در دنیا به آن لقب گارد آهنین داده شود، گفت: این مجموعه که از سال 1363 کار خود را آغاز کرده موفقیت چشمگیری در برقراری امنیت پایدار در خطوط هوایی داشته و چندین مورد طرح هواپیماربایی را ناکام گذاشته است.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه استفاده از طرح های حفاظتی بومی و تجهیزات امنیتی تولید داخل کشور شاخصه های برجسته سپاه حفاظت هواپیمایی هستند، گفت: موفقیت های درخشان این مجموعه علاوه بر تکیه بر توان داخلی مرهون بهره گیری جوانان انقلابی سپاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت پایدار صنعت هوانوردی مرهون تلاش سپاه حفاظت است

امنیت پایدار صنعت هوانوردی مرهون تلاش سپاه حفاظت است