مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1396 ساعت 11:452017-11-25ورزشي

دستاورد بسکتبال ایران از شکست تاریخی برابر عراق چیست؟


تیم ملی بسکتبال ایران کارش در مسیر کسب سهمیه جام جهانی 2019 را با باخت تاریخی مقابل عراق آغاز کرد اما این شکست نتیجه چه عواملی در زمین بود؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در آغاز مسابقات بسکتبال کسب سهمیه جام جهانی 2019، تیم ملی ایران شکستی دور از انتظار را پذیرفت و برای اولین بار در تاریخ مغلوب عراق شد.

عراق در برابر ایران از همان ابتدا عملکرد خوبی داشت.

در کوارتر پایانی هم بازیکنان تیم بسکتبال این کشور برابر ناهماهنگی ایران هرکاری که دوست داشتند انجام دادند تا به یک برد تاریخی و شیرین دست پیدا کنند.

قطعا بسکتبال ایران 100 بار دیگر هم برابر عراق به میدان برود شاید شکست نخورد اما این شکست حاصل اتفاق های زیادی بود که اگر می خواهیم در ادامه مسیر دوباره برای تیم ملی مشکل ساز نشود خیلی زود باید جلوی آن گرفته شود.

سوال اول اینجاست که چرا مربی تیم ملی همراه تیم در اردن نبود.

محمد عابدینی که چند سالی است در کنار ملی پوشان حضور دارد و به عنوان یک مربی با دانش می تواند به کادرفنی کمک کند چرا در این مسابقه ایران را همراهی نمی کرد.

البته شنیده شده به دلیل مشکلات مالی او به اردن نرفته اما آیا فرد دیگری نبود که از این سفر حذف شود و عابدینی با تیم باشد؟ آیا همه تیم ملی بسکتبال عراق را دست کم گرفته بودند؟ مگر سرمربی تیم ملی تاکید نمی کرد که نباید برابر هیچ ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاورد بسکتبال ایران از شکست تاریخی برابر عراق چیست؟

دستاورد بسکتبال ایران از شکست تاریخی برابر عراق چیست؟