مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1396 ساعت 08:502017-10-29سياسي

روزنامه اصولگرا: بقایی معرفت آقای دوربینی را هم ندارد


" روزنامه اصولگرای سیاست روز نوشت: حمید بقایی معاون احمدی نژاد در زمان ریاست جمهوری او، می خواهد هر چه بیشتر دیده شود و مورد توجه قرار گیرد.

همانطور که آقای دوربینی خواهان دیده شدن است، اما فرق او با حمید بقایی در این است که او فردی متهم و مجرم نیست، اما حمید بقایی متهم و مجرم است.

هنگامی که آقای دوربینی مقابل دوربین ها قرار می گیرد، از آن برای اهداف سیاسی خود سوء استفاده نمی کند حتی اگر با بی مهری روبه رو شود، باز هم مقابل دوربین چنین می گوید؛ از آقای قرائتی ناراحت نیستم، خیلی ها دوست داشتن از آب گل آلود ماهی بگیرن و منو در مقابل ایشون قرار بدن ولی من همیشه ایشون رو دوست دارم و خدمت ایشون ارادت دارم، من به یه شرط از ایشون حلالیت می طلبم! اینکه ایشون دعا بکنه من همیشه در راه اهل بیت(ع) باشم دعای ایشون شاید در زندگی من اثر داشته باشه، ایشون رو خیلی دوست دارم و همیشه در قلب من جا داره.

اما حمید بقایی مقابل دوربین های گوناگون ظاهر می شود، با زنبیل قرمز عکس می گیرد، پس از خروج از دادگاه با همان زنبیل قرمز به هوچی گری می پردازد و به همه ارکان نظام از قوه قضاییه گرفته تا ریاست مجلس و رییس جمهور اهانت می کند و تهمت می زند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه اصولگرا: بقایی معرفت آقای دوربینی را هم ندارد

روزنامه اصولگرا: بقایی معرفت آقای دوربینی را هم ندارد