مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1396 ساعت 23:552017-10-12اقتصادي

پیاده روی اربعین چقدر هزینه دارد؟


بعد از سقوط صدام به دلیل استقبال بی نظیر مردم عراق از زوار امام حسین(ع) در ایام اربعین، هزینه سفر کربلا به کرایه خودرو، صدور گذرنامه و روادید منحصر شده و مابقی هزینه ها بر عهده مردم عراق است.

- بعد از سقوط صدام حسین در عراق، هزینه سفر عتبات عالیات به شدت کاهش یافت، به طوری که در سال 1380 هزینه سفر به کربلا برای هر نفر 400 هزار تومان محسوب می شد، اما امروز برای سفر به کربلا در ایام اربعین هزینه سفر فقط محدود به کرایه خودرو و هزینه صدور گذرنامه و روادید شده است و مابقی سفر به دلیل استقبال بی نظیر مردم عراق از زوار سیدالشهدا(ع) در موکب ها کاملاً رایگان است.

قیمت و هزینه های سفر ایام اربعین سال 1396هزینه سفر به کربلا برای کسانی که می خواهند به صورت زمینی مشرف شوند، 35 هزار تومان (تعرفه بیمه و خدمات) و 145 هزار تومان (تعرفه صدور ویزا – 40 دلار) است؛ اما کسانی که قصد دارند به صورت هوایی به عراق بروند قیمت بلیط هواپیما به این مبالغ برای آن ها اضافه می شود.

موکب چیست و چه تعداد در مسیر موکب هست؟تقریبا تمام مسیر پیاده روی اربعین از ابتدا تا انتها به وسیله چادرها یا سازه هایی تقسیم بندی شده است و هیئت هایی از سراسر دنیا مسئولیت این چادرها را بر عهده دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده روی اربعین چقدر هزینه دارد؟

پیاده روی اربعین چقدر هزینه دارد؟