مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1396 ساعت 13:562017-09-18فرهنگي

نمایشگاه پوستر وآن دقایق آبی در هفته دفاع مقدس افتتاح می شود


نمایشگاه گروهی متشکل از 48 پوستر از هنرمندان گرافیست که با استفاده از عکس های آرشیوی دفاع مقدس بازآفرینی شده اند، در حوزه هنری افتتاح خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، آثار نمایشگاه و آن دقایق آبی برگرفته از منتخب عکس های آرشیوی دفاع مقدس از هنرمندان پیشکسوت آن دوران است که با اشعاری از شاعران قرون گذشته تا شاعران معاصر به انتخاب زهیر توکلی و حسین قرایی همراه شده اند و در نهایت تعدادی از هنرمندان گرافیست، دست به تلفیق شعر و عکس ها زده اند و در نهایت آثار گرافیکی را در قالب پوستر طراحی و ارائه کرده اند.

بنا بر این گزارش هر یک از این آثار حاصل خلاقیت سه هنرمند در دوره های زمانی گوناگون است که البته نقش انتخاب گران اشعار برای هریک از عکس ها را نیز به عنوان نوعی اقدام هنرمندانه نباید از نظر دور داشت.

با نگاهی به شناسنامه آثار یاد شده به این اسامی هنرمندان نام آشنایی در سه حوزه عکس، شعر و گرافیک برمی خوریم که پیشاپیش نشان از مواجهه مخاطب با آثار درخوری را می دهند.

عکس هایی از اسماعیل داوری، کاظم اخوان، سعید صادقی، محمدحسین حیدری، مهرزاد ارشدی، علی فریدونی، سعید حاجی خانی، محمد بدرفر، سعید فرجی، علی رهبر، هاشم سمیع شمس،ساسان مویدی، ابراهیم سیسان، احسان رجبی، مهدی جمشیدی، محمد اسلامی، اباصلت بیات، داوود کهن، محمد صیاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه پوستر وآن دقایق آبی در هفته دفاع مقدس افتتاح می شود

نمایشگاه پوستر وآن دقایق آبی در هفته دفاع مقدس افتتاح می شود