مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1396 ساعت 13:552017-08-14اقتصادي

ممنوعیت حمل داروهای کدیین دار توسط حجاج


همراه داشتن داروهای ساده مانند استامینوفن و به همراه داشتن زعفران تا 150گرم و ارز خارجی تا 10هزار یورو و پول ایران تا 500 هزار تومان مانعی ندارد و وجود زیورآلات برای زنان نیز محدودیتی ندارد.

- فرمانده پلیس فرودگاه کرمانشاه گفت: امسال 1296 نفر از حجاج از طریق فرودگاه کرمانشاه عازم سرزمین وحی اعزام می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران؛ حسین نجفی فرمانده پلیس فرودگاه کرمانشاه با بیان اینکه این افراد در قالب پنج پرواز طی روزهای 29 و 30 مرداد عازم سرزمین وحی می شوند گفت:علاوه بر زائران استان کرمانشاه، کاروان هایی هم از حجاج استان های ایلام و کردستان از طریق فرودگاه کرمانشاه اعزام می شوند.

وی با اشاره به اینکه زائران 72ساعت قبل از پرواز بارهای غیر همراه خود را تحویل می دهند افزود: زائرین مدارک هویتی خود را در این بارها قرار ندهند و آن را در روز پرواز همراه خود داشته باشند و سعی کنند تنقلاتی مانند پسته و گردو را به صورت پوست کنده و مغز ببرند تا در فرودگاه هنگام بازرسی، معطلی کمتری داشته باشند.

نجفی گفت: در کشور ایران با توجه به ماده 40 و41 مبارزه با مواد مخدر، همراه داشتن مخدرهایی مانند متادون، ترامادول، گراس و انواع مشتقات مخدرها جرم محسوب می شوداگر مواد مخدر از فردی کشف شود در مرحله اول یک تا پنج سال و در بار دوم پنج تا 15 سال ممنوع الخروج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت حمل داروهای کدیین دار توسط حجاج

ممنوعیت حمل داروهای کدیین دار توسط حجاج