مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1396 ساعت 06:252017-08-03بين الملل

ایران با کمک 13 کشور، «گردشگری پزشکی» را سامان می دهد


طرح سامان دهی «گردشگری پزشکی» با مشارکت 22 بیمارستان و بیش از 200 پزشک با همکاری 13 کشور از سوی هلدینگ گردشگری سازمان تامین اجتماعی اجرا می شود.

- طرح سامان دهی گردشگری پزشکی با مشارکت 22 بیمارستان و بیش از 200 پزشک با همکاری 13 کشور از سوی هلدینگ گردشگری سازمان تامین اجتماعی اجرا می شود.

غلامحیدر ابراهیم بای سلامی ـ مدیرعامل و نائب رییس هیأت مدیره هلدینگ گردشگری سازمان تامین اجتماعی ـ با بیان این خبر به ایسنا گفت: قرار است برای نخستین بار به شکل گسترده، گردشگری پزشکی در کشور سامان دهی شود.

به همین منظور با 13 کشور از جمله عراق، افغانستان، جمهوری آذربایجان، ترکمنستان، بحرین و عمان تفاهم نامه هایی امضا شده تا در ارسال گردشگران نیازمند به خدمات پزشکی، به ایران کمک کنند.

وی افزود: در جریان طرح سامان دهی گردشگری پزشکی، 17 بیمارستان ملکی سازمان تامین اجتماعی، 5 بیمارستان خصوصی، 200 پزشک سازمان تامین اجتماعی و 40 پزشک مشهور و متبحر سامان دهی خواهند شد تا به خدمت گردشگری گرفته شوند.

به گفته ی او، این طرح براساس برنامه مشخص و استراتژی معین گردشگری پزشکی در محدوده سازمان تامین اجتماعی با رویکرد تخصصی سامان دهی می شود.

ابراهیم بای سلامی ادامه داد: بیمارستان هایی در این طرح مشارکت دارند که قبلا در حوزه گردشگری پزشکی کار کرده اند و با تعدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران با کمک 13 کشور، «گردشگری پزشکی» را سامان می دهد

ایران با کمک 13 کشور، «گردشگری پزشکی» را سامان می دهد