مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اردیبهشت 1396 ساعت 11:512017-05-15پزشكي

وقتی پدیده میخ کوبی مد می شود/ عفونت های خطرناک؛ ارمغان سوراخ کاری بدن


لب، بینی، لاله گوش، گوشه ابرو، پشت گردن، زبانه گوش، سوراخ بینی، و .

! آویزها با عملی موسوم به پیرسینگ(سوراخ کردن پوست) این روزها به بخشی جدایی ناپذیر از چهره برخی دخترها و پسرهای جوانی تبدیل شده اند که شاید برای کمی بیشتر دیده شدن حاضرند، - وقتی پدیده میخ کوبی مد می شود/ عفونت های خطرناک؛ ارمغان سوراخ کاری بدن لب، بینی، لاله گوش، گوشه ابرو، پشت گردن، زبانه گوش، سوراخ بینی، و .

! آویزها با عملی موسوم به پیرسینگ(سوراخ کردن پوست) این روزها به بخشی جدایی ناپذیر از چهره برخی دخترها و پسرهای جوانی تبدیل شده اند که شاید برای کمی بیشتر دیده شدن حاضرند، هزینه کنند تا ظاهری عجیب و غریب پیدا کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس"، جام جم آنلاین نوشت: در جمع های خانوادگی، مهمانی های دوستانه و.

دخترها و پسرهای جوانی که از سرو صورتشان حلقه و پین های عجیب و غریب آویزان کرده اند کمابیش دیده می شوند ؛ دخترها و پسرهای جوانی که در سایه بیگانگی با فرهنگ اصیل ایرانی و شاید از سر چشم و هم چشمی و تحت تاثیر شبکه های ماهواره ای تعدادشان رو به افزایش است.

در این جمع ها فقط کافی است از در وارد شوید و با آنها رخ به رخ شوید؛ مطمئن باشید بعد از سلام اولین چیزی که به چشم تان می آید همین حلقه های عجیب و غریب است که روی گوش و ابرو و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی پدیده میخ کوبی مد می شود/ عفونت های خطرناک؛ ارمغان سوراخ کاری بدن

وقتی پدیده میخ کوبی مد می شود/ عفونت های خطرناک؛ ارمغان سوراخ کاری بدن