مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 اردیبهشت 1396 ساعت 09:402017-04-23بين الملل

نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری فرانسه در یک نگاه


رأی دهندگان فرانسوی امروز برای تعیین رییس جمهور آینده خود از بین 11 نامزد با سوابق و دیدگاه های بسیار متفاوت پای صندوق های رأی می روند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما"، خبرگزاری فرانسه در گزارشی از پاریس به معرفی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری فرانسه پرداخت و نوشت: رأی دهندگان فرانسوی روز یکشنبه برای تعیین رییس جمهور آینده خود از بین 11 نامزد با سوابق و دیدگاه های بسیار متفاوت پای صندوق های رأی می روند.

اسامی یازده نامزد انتخابات ریاست جمهوری فرانسه به ترتیب الفبا بدین شرح است:-فرانسوا فیون، 63 ساله از حزب جمهوری خواهان (راست گرا)نخست وزیر سابق نیکولا سارکوزی (2007 تا 2012) که مدت ها پشت صحنه حضور داشت، با پیروزی در انتخابات درون حزبی راست گرایان با طرح خود برای شوک درمانی، احیای اقتدار فرانسه، مبارزه با بزهکاری و بسیج بر ضد استبداد اسلامی تعجب همگان را برانگیخت.

او که نماینده پاریس در مجمع ملی (پارلمان فرانسه) است از نزدیک به 40 سال پیش وارد عرصه سیاست شده است اما رسوایی مربوط به مشاغل جعلی که به تفهیم اتهام او برای اختلاس اموال عمومی منجر شد، چهره درستی و پاکی او را خدشه دار کرد.

-بُنوآ آمون، 49 ساله از حزب سوسیالیستدیگر شگفتی مبارزات انتخاباتی فرانسه، این چهره جناح چپ حزب سوسیالیست است که توانست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری فرانسه در یک نگاه

نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری فرانسه در یک نگاه