مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 فروردین 1396 ساعت 09:402017-04-12سياسي

زریبافان در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد


مسعود زریبافان رییس سابق بنیاد شهید و امورایثارگران با حضور در ستاد انتخابات کشور در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری نام نویسی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا مستقر در ستاد انتخابات کشور، مسعود زریبافان رییس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون احمدی نژاد بود.

زریبافان امروز ابتدا فردی را به نمایندگی از خود برای ثبت نام به ستاد انتخابات کشور فرستاد اما مدارک وی برای ثبت نام ناقص بود و پس از آن زریبافان خود در وزارت کشور حضور یافت و ثبت نام کرد.

ثبت نام از داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری از روز گذشته(سه شنبه) در ستاد انتخابات کشور آغاز و تا روز شنبه آینده 26 فروردین به مدت پنج روز از ساعت 8 تا 18 در محل وزارت کشور انجام می شود.

براساس اصل 115 قانون اساسی و ماده 35 قانون انتخابات ریاست جمهوری رجال مذهبی و سیاسی واجد شرایطی که دارای شرایط 1- ایرانی الاصل بودن 2- داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران 3- مدبر و مدیر بودن 4- داشتن حسن سابقه و امانت و تقوی 5- مؤمن و معتقد به مبانی جمهوری اسلامی ایران و مذهب رسمی کشور هستند، شخصا یا از طریق معرفی نماینده تام الاختیار می توانند جهت اعلام داوطلبی و تکمیل فرم پرسشنامه با همراه داشتن اصل شناسنامه و چهار برگ تصویر کلیه صفحات آن و 12 قطعه عکس 4*6 جدید که در امسال گرفته باشند، به ستاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زریبافان در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد

زریبافان در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد