مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 فروردین 1396 ساعت 14:102017-04-06فرهنگي

«رستاخیز» مهمان ویژه جشنواره فیلم شهر کربلا بود


سومین جشنواره بین المللی فیلم «نهج» با حضور فیلم های مستند، داستانی و انیمیشن از 14 فروردین 1396 به مدت چهار روز در شهر کربلا برگزار شد.

- سومین جشنواره بین المللی فیلم نهج با حضور فیلم های مستند، داستانی و انیمیشن از 14 فروردین 1396 به مدت چهار روز در شهر کربلا برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی این جشنواره، منتخب آثار برگزیده کشورهای عراق، انگلستان، مصر، برزیل، هند، ایتالیا، آلمان، استرالیا و ایران در جشنواره یادشده به نمایش و داوری گذاشته شد.

فیلم سینمایی رستاخیز ساخته احمدرضا درویش به عنوان مهمان ویژه در آخرین روز جشنواره به نمایش درآمد و مورد استقبال قرار گرفت.

دکتر سیدحیدر - مدیر شبکه تلویزیونی کربلا و دبیر جشنواره بین المللی فیلم نهج - در اختتامیه این جشنواره، ضمن ارج گذاری بر آوازه جهانی سینمای ایران، لوح تقدیر و نشان ویژه سومین جشنواره بین المللی فیلم نهج را به احمدرضا درویش - کارگردان فیلم رستاخیز - اهدا کرد.

فیلم رستاخیز در سی ودومین دوره جشنواره بین المللی فیلم فجر در 11 بخش نامزد دریافت سیمرغ بلورین بود و در نهایت در 8 بخش از جمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی برنده سیمرغ بلورین شد.

رستاخیز همچنین بهترین فیلم نامه بخش بین الملل (جایزه ویژه - مصطفی عقاد) بیرق طلایی را از آن خود کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«رستاخیز» مهمان ویژه جشنواره فیلم شهر کربلا بود

«رستاخیز» مهمان ویژه جشنواره فیلم شهر کربلا بود