مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 فروردین 1396 ساعت 16:052017-03-29ورزشي

پایان پیکارهای منطقه ای کشتی با چوخه جام پهلوان ججو در جغتای


پیکارهای منطقه ای کشتی با چوخه جام پهلوان ججو در جغتای پایان یافت - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خراسان رضوی، خبرگزاری صدا و سیما"،بیست و پنجمین دوره پیکارهای پهلوانی کشتی با چوخه جام پهلوان ججو با حضور 212 کشتی گیر از پنج استان کشور در شهرستان جغتای برگزار شد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان جغتای گفت:این مسابقات در گود کشتی پهلوان ججو بخش هلالی این شهرستان و با حضورکشتی گیران 30 شهرستان از استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گلستان و تهران و در حضور بیش از 2 هزار تماشاگر برگزار شد.

علی یزدی افزود: در این مسابقات کشتی گیران در پنج وزن به رقابت پرداختند که در وزن 66 کیلوگرم قنبرعلی قنبری از درگز، حمید سلمانیان از شیروان و افشین عطایی از سرخس به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند در وزن 74 کیلو گرم ابراهیم ولیان از اسفراین اول شد و ابوالفضل عالمی از ورامین و مهدی فیضی از مشهد مقدس نیز به ترتیب به مقام های دوم و سوم رسیدند.

در 84 کیلو گرم آقایان هادی قدیمی ، الیاس علی اکبری از اسفراین و مسعود قوی بازو از درگز به ترتیب رده های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در 96 کیلوگرم محمد تیموری و حامد میرزاپور هر 2 از تربت جام و وحید غائبی از اسفراین به ترتیب اول تا سوم شدند و در وزن به اضافه 96 کیلو گرم هم 21 ورزشکار با هم رقابت کردند ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان پیکارهای منطقه ای کشتی با چوخه جام پهلوان ججو در جغتای

پایان پیکارهای منطقه ای کشتی با چوخه جام پهلوان ججو در جغتای