مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1395 ساعت 20:402017-03-01ورزشي

سرمربی ملوان پس از بازی با فجر سپاسی


تلاش می کنیم جزء دو تیم صعود کننده به لیگ برتر باشیم - " مرکز گیلان سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با اظهار رضایت از بازی بازیکنانش در مقابل فجر شهید سپاسی شیراز گفت: با وجود همه سختی ها، تلاش می کنیم جزء دو تیم صعود کننده به لیگ برتر باشیم.

وی بازی تیم فجر سپاسی را انتحاری توصیف کرد و افزود: فجرشهید سپاسی شیراز تیم ریشه داری است و با حضور غلامحسین پیروانی شرایط بهتری پیدا کرده است.

مایلی کهن تاکیید کرد : اگر ملوان امروز دراین جایگاه قرار گرفته با تلاش همه مجموعه بوده و باید از تک تک بازیکنان نیز تشکر کنم که با تمام توان و مردانه تا الان جنگیدند.

وی با اشاره به هشت بازی باقیمانده ملوانان در لیگ دسته یک فوتبال کشور خاطر نشان کرد: همه بازی ها در لیگ یک سخت است و تیم ها در جدول به هم چسبیده اند اما با حفظ انسجام تیمی و وحدت بازیکنان تلاش می کنیم که نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

وی تصریح کرد : تنها بالا آمدن یک تیم و صعود به لیگ برتر ملاک نیست و آنچه اهمیت دارد تشکیل یک تیم منسجم با نیروهای جوان است تا در آینده خیالش از هر بابت راحت باشد.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با اظهار نارضایتی از نبود زمین مناسب برای تمرین بازیکنانش گفت: باوجود لطف همه جانبه نیروی دریایی در خصوص د راختیار گذاشتن زمین تمرین حسن رود به باشگاه ، اما کیفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی ملوان پس از بازی با فجر سپاسی

سرمربی ملوان پس از بازی با فجر سپاسی