مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1395 ساعت 16:402017-03-01حوادث

دستگیری سارقان بانک پاسارگاد تهران در لاهیجان


رییس پلیس آگاهی استان گیلان از دستگیری سارقان خودروی حمل پول بانک پاسارگاد تهران در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ فرهاد فلاح کریمی ، رییس پلیس آگاهی استان گیلان در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر، اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر این که سارقان مسلح خودروی حمل پول بانک پاسارگاد تهران به شهرستان لاهیجان گریخته اند، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان آگاهی استان و مأموران انتظامی شهرستان لاهیجان این شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان این که کارآگاهان آگاهی و مأموران انتظامی با اقدامات پلیسی متوجه اجاره ویلا از سوی سارقان در یکی از مناطق این شهرستان شدند، افزود: کارآگاهان آگاهی و مأموران انتظامی پس از رسیدن به محل اختفا سارقان با فرار آن ها مواجه شدند که پس از عملیات تعقیب و گریز و تیراندازی خودرو سارقان را متوقف و آن ها را دستگیر کردند.

فلاح کریمی با اشاره به این که یکی از متهمان که زن 22 ساله بود در هنگام درگیری زخمی شده و به بیمارستان منتقل شد، خاطرنشان کرد: دو تن از متهم های 21 ساله و 23 ساله دیگر نیز دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با یادآوری این که سارقان پس از دستگیری به جرم خود اعتراف کردند، یادآور شد: در بازرسی از مخفیگاه این سارقان 480 میلیون از پول های مسروقه کشف و ضبط شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان بانک پاسارگاد تهران در لاهیجان

دستگیری سارقان بانک پاسارگاد تهران در لاهیجان