مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1395 ساعت 15:252017-03-01حوادث

مدیرعامل شرکت پر آوازه مخرب رودخانه «پلرود» شد


مدیرعامل یکی از شرکت های پرآوازه شرق گیلان به جهت تخریب محیط زیست، از طریق برداشت غیر مجاز شن و ماسه از بستر رودخانه پلرود به پرداخت جزای نقدی محکوم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اکبری پور فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گیلان گفت: مدیرعامل یکی از شرکت های پرآوازه شرق گیلان به اتهام تخریب محیط زیست از بستر رودخانه پلرود بدون اخذ مجوز برداشت از اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودسر، توسط شعبه 102 دادگاه کیفری این شهرستان و با استناد به ماده 690 قانون مجازات اسلامی ، متهم به پرداخت جریمه نقدی در حق صندوق دولت شد.

وی افزود: این اقدامات در راستای اجرای دستورات مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان به یگان حفاظت استان جهت برخورد قاطع با تخریب کنندگان محیط زیست علی الخصوص رودخانه های پر ارزش استان به اجرا در آمده و در حال پیگیری است.

اکبری پور تصریح کرد: با توجه به آغاز فصل مهاجرت آبزیان جهت تخم ریزی به سمت رودخانه های استان از اواخر اسفند تا خردادماه سال آینده هرگونه برداشت در رودخانه ها ممنوع و در موارد خاص با بررسی دقیق و نظر کارشناسی اداره کل محیط زیست استان امکان پذیر خواهد بود.

وی یادآور شد: به جهت حفظ حراست از گونه های مهاجر دریای خزر که برای تخم ریزی به سمت رودخانه های گیلان مهاجرت می کنند، هر گونه برداشت از رودخانه های استان از تاریخ 15 اسفند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل شرکت پر آوازه مخرب رودخانه «پلرود» شد

مدیرعامل شرکت پر آوازه مخرب رودخانه «پلرود» شد