مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1395 ساعت 12:152017-03-01دانش

برنامه های دانشگاه آزاد برای توسعه فناوری و اقتصاد دانش بنیان/تشکیل 646 هسته فناور


رییس دانشگاه آزاد با تاکید بر اینکه 6 میلیون از 12 میلیون دانشجوی کشور در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند، گفت: به منظور توسعه فناوری و اقتصاد دانش بنیان برنامه هایی را در دستور کار داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حمید میرزاده امروز در اختتامیه چهارمین جشنواره جهادگران علم و فناوری با اشاره به ایجاد قرارگاه مشترک علم و فناوری" افزود: این قرارگاه در 400 واحد دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد می شود.

وی ادامه داد: امروز پس از سال ها، رهنمودها و توصیه های ارزشمند مقام معظم رهبری در حوزه علم و فناوری، باعث شده است که خیزش و نهضت نرم افزاری در حوزه علم و فناوری و کارآفرینی ایجاد شود و از سوی دیگر دانشمندان ایرانی به این نتیجه رسیده اند که می توانند در سایه رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری به جایگاه شایسته برسند.

میرزاده با تاکید بر اینکه ایرانیان همواره در تولید علم جهان مشارکت داشته اند، خاطرنشان کرد: بر این اساس با تاسیس دانشگاه آزاد 6 میلیون از 12 میلیون دانشجوی کشور در دانشگاه آزاد مشغول به فعالیت هستند؛ ضمن آنکه این دانشگاه در تولید علم جهان رتبه 158 را کسب کرده است.

رییس دانشگاه آزاد کسب این مقام را حاصل تلاش های 40 واحد دانشگاه آزاد ذکر کرد و گفت: ما امیدواریم که سایر واحدهای دانشگاه آزاد نیز در این زمینه مشارکت داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های دانشگاه آزاد برای توسعه فناوری و اقتصاد دانش بنیان/تشکیل 646 هسته فناور

برنامه های دانشگاه آزاد برای توسعه فناوری و اقتصاد دانش بنیان/تشکیل 646 هسته فناور