مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1395 ساعت 09:452017-03-01دانش

اجرای 10 طرح پژوهشی کشف عوارض استروییدهای آنابولیک در ورزشکاران


مسؤول آزمایشگاه فیزیولوژی ورزشی حیوانات دانشگاه آزاد شاهرود از انجام بیش از 10 طرح پژوهشی به منظور کشف و شناساندن عوارض جانبی داروهای استروییدهای آنابولیک در بین جوانان ورزشکار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید جواد ضیاءالحق با اعلام این خبر اظهار کرد: بیش از یک سال است که فعالیت یک مرکز دانش بنیان به نام آزمایشگاه فیزیولوژی ورزشی حیوانات در دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود به عنوان یک مرکز منحصر بفرد و تنها مرکز فعال این حوزه در کشور آغاز شده است.

عضو هیات علمی گروه تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در مورد آغاز به کار و روند تصویب این آزمایشگاه، گفت: آزمایشگاه فیزیولوژی ورزشی حیوانات در پاییز 93 بنا به درخواست گروه تربیت بدنی این دانشگاه و با توجه به نیاز دانشجویان کارشناسی ارشد گرایش فیزیولوژی ورزشی و همچنین دانشکده علوم پزشکی به تصویب رسید و با همکاری معاونت پژوهشی وقت واحد و روند اداری آن آغاز به کار کرد.

دکتر ضیاءالحق با بیان اینکه روند اجرایی این طرح علی رغم محدودیت های مالی با پشتیبانی دانشگاه روبه رو شد، افزود: در اردیبهشت ماه 94 این آزمایشگاه توسط استاندار وقت سمنان و جمعی از مسؤولان افتتاح و بهره برداری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 10 طرح پژوهشی کشف عوارض استروییدهای آنابولیک در ورزشکاران

اجرای 10 طرح پژوهشی کشف عوارض استروییدهای آنابولیک در ورزشکاران