مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1395 ساعت 11:202017-02-28اقتصادي

بیمه ایران تندیس بلورین جایزه ملی تعالی سازمانی را کسب کرد


شرکت بیمه ایران در چهاردهمین همایش تعالی سازمانی و برای نخستین بارتندیس بلورین جایزه ملی تعالی سازمانی را کسب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما "؛ این همایش با موضوع تعالی در خدمت جامعه و با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت ، مدیران و متخصصان این حوزه و با مشارکت 71 سازمان و شرکت بزرگ کشور در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

پیش از این ، بیمه ایران در فرایند بررسی سازمان مدیریت صنعتی ایران که از سال 1388 آغاز شده است، به دریافت گواهینامه تعهد به تعالی سازمانی، تقدیرنامه 2 ستاره، تقدیرنامه 3 ستاره و تقدیرنامه 4 ستاره از این سازمان نائل شده بود.

در سال جاری نیز گروه ارزیابی 6 نفره دبیرخانه جایزه تعالی سازمانی از ششم تا نهم دی در ساختمان مرکزی بیمه ایران حاضر شدند و در جلسات فشرده ای با مدیران و کارشناسان بیمه ایران، نسبت به بررسی مطالب ارایه شده اقدام کردند و از نزدیک نظام های مدیریتی را مورد ارزیابی قرار دادند.

همایش جایزه تعالی سازمانی را سازمان مدیریت صنعتی برگزار می کند و طی آن عملکرد و دستاوردهای سازمان ها در زمینه هایی مانند رهبری، استراتژی، مدیریت منابع انسانی، تأمین کنندگان و شرکاء مالی، منابع و مصارف، تکنولوژی، دانش و اطلاعات ، فرایندها، تولید، توسعه و بهبود محصولات و خدمات، بازاریابی، خدمات مشتریا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه ایران تندیس بلورین جایزه ملی تعالی سازمانی را کسب کرد

بیمه ایران تندیس بلورین جایزه ملی تعالی سازمانی را کسب کرد