مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1395 ساعت 11:052017-02-28اقتصادي

چرخه صدور مجوز برای معادن شن و ماسه اصلاح شد


در یازدهمین جلسه کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان ، چرخه صدور مجوز برای معادن شن و ماسه اصلاح شد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما" مرکز قزوین, مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی گفت : برای رعایت ملاحظات زیست محیطی، رعایت حریم رودخانه ها و دسترسی مناسب برای این واحدها، چرخه کار صدور مجوزهای معادن شن و ماسه درکارگروه امور زیربنایی و شهرسازی تصمیم گیری می شود.

محسن اسماعیلی همچنین با اشاره به تسریع در رسیدگی به درخواست احداث گلخانه و تأسیسات جانبی آن عنوان کرد: مقرر شد رسیدگی به این نوع درخواست ها، در خارج از محدوده مجموعه شهری و حریم شهرهای مرکز شهرستان های آبیک و تاکستان و فاصله 300 متری محدوده شهری بویین زهرا، به مساحت حداکثر 100 متر مربع، تا پایان شهریور سال 96 به جهاد کشاورزی استان تفویض گردد.

وی اضافه کرد: بر این اساس مدیریت امور اراضی استان به این نوع درخواست ها رسیدگی کرده و پس از طرح در کمیسیون تغییر کاربری اراضی زراعی و باغ ها، موضوع را به مراجع صدور پروانه ابلاغ می کند.

اسماعیلی با اشاره به سیاست های وزارت راه و شهرسازی برای اعتلای محیط زیست در راستای افزایش کیفیت زندگی گفت : توجه به مسایل زیست محیطی برای حفظ سلامت مردم از اساسی ترین محورهای تصمیم گیری در کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرخه صدور مجوز برای معادن شن و ماسه اصلاح شد

چرخه صدور مجوز برای معادن شن و ماسه اصلاح شد