مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1395 ساعت 10:502017-02-28بين الملل

تهدید جدید برای مذاکرات صلح کلمبیا


پس از آنکه "ارتش آزادی بخش ملی" (ELN) کلمیبا مسئولیت بمب گذاری در یک میدان گاوبازی در بوگوتا را پذیرفت، مذاکرات صلح با هدف پایان بخشیدن به درگیری ها با تهدید روبه رو شده است.

- پس از آنکه "ارتش آزادی بخش ملی" (ELN) کلمیبا مسئولیت بمب گذاری در یک میدان گاوبازی در بوگوتا را پذیرفت، مذاکرات صلح با هدف پایان بخشیدن به درگیری ها با تهدید روبه رو شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، مقام های کلمبیا گفته بودند که مظنون هستند ارتش آزادی بخش کلمبیا مسئول حمله 19 فوریه سال جاری میلادی است که در آن یک افسر پلیس کشته و بیش از 20 تن دیگر نیز زخمی شدند.

روز سه شنبه چریک های این گروه مسئولیت این حمله را بر عهده گرفته و این مساله به تهدید جدیدی برای مذاکرات صلح در این کشور آمریکای جنوبی بدل شده است.

این بمب گذاری 12 روز پس از آغاز مذاکرات صورت گرفت.

این گروه چریکی همچنین مسئولیت حمله 14 فوریه 2017 را به یک گشت نظامی در شرق کلمبیا برعهده گرفت که در آن دو سرباز مجروح شدند.

همچنین بمب گذاری ها در خط لوله انتقال نفت در "کانو لیمون کوناس" نیز از اقدامات این گروه چریکی است.

دولت بوگوتا گفته است که این گروه چریکی در اشتباه است چون فکر می کند می تواند با انجام این حملات خوآن مانوئل سانتوس، رییس جمهوری را برای آتش بس تحت فشار ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید جدید برای مذاکرات صلح کلمبیا

تهدید جدید برای مذاکرات صلح کلمبیا