مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1395 ساعت 10:002017-02-28حوادث

پلاسکو به جمع فراموش شدگان پیوست


«دیروز (دوشنبه) خانواده 24 نفر (16 آتش نشان، 4 نگهبان، دو نفر کسبه و جسد دو نفر که هفته گذشته کشف شد) از کشته شدگان پلاسکو به عزای چهلمین روز از مرگ عزیزان شان نشستند.

- دیروز (دوشنبه) خانواده 24 نفر (16 آتش نشان، 4 نگهبان، دو نفر کسبه و جسد دو نفر که هفته گذشته کشف شد) از کشته شدگان پلاسکو به عزای چهلمین روز از مرگ عزیزان شان نشستند.

هنوز که هنوز است هیچ پاسخ روشنی درباره علت اصلی این حادثه به هیچ یک از خانواده هایی که عزیزان شان را در این حادثه از دست دادند و مردم داده نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه اعتماد نوشت: صبح روز سی ام دی ماه طبقه دهم پلاسکو به دلیلی نامعلوم آتش گرفت و مدتی بعد از مهار آتش کل ساختمان فروریخت.

در ابتدا گفته شد علت آتش سوزی ناشی از نشت گاز بوده است اما سخنگوی شرکت گاز گفت: ساختمان پلاسکو اصلا به شبکه گاز متصل نبود که گاز نشت کند.

در ادامه محمدباقر قالیباف، شهردار تهران مدعی شد انفجارها در طبقات دهم و یازدهم با هم بوده و مهدی چمران، رییس شورای شهر تهران علت انفجارها را ناشی از شعله ور شدن انبار گازوییل در طبقات بالای ساختمان عنوان کرد.

این در حالی است که طبق اعلام هیات امنای ساختمان هیچ منبع گازوییلی در طبقات وجود نداشته و گازوییل فقط در موتورخانه و زیرزمین بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلاسکو به جمع فراموش شدگان پیوست

پلاسکو به جمع فراموش شدگان پیوست