مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1395 ساعت 09:362017-02-28حوادث

کارشناسان بدنبال تشخیص علت فروریختن ساختمان 7 طبقه مرتضی گرد هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، یک ساختمان 7 طبقه پس از وقوع آتش سوزی در این ساختمان در منطقه مرتضی گرد فروریخت.

41 دقیقه از بامداد امروز گذشته بود که خبر حریق در یک ساختمان در منطقه مرتضی گرد به سامانه 125 اعلام شد و بدین ترتیب ماموران 6 ایستگاه آتش نشانی تهران سریعا به محل حادثه اعزام شدند.

با حضور آتش نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک ساختمان 7 طبقه که مراحل پایانی ساخت را طی می کرد دچار حریق، انفجار و ریزش شده است، در طبقه اول این ساختمان 4 باب مغازه وجود داشت که به انبار نگه داری تینر، مواد قابل اشتعال و رنگ تبدیل و این مواد باعث بروز حریق، انفجار قوطیهای اسپری رنگ و در نهایت تخریب ساختمان شده بود.

در همین راستا جلال ملکی در گفتگو با خبرگزاری دانشجو در این مورد گفت: انفجار در این ساختمان ناشی از منفجر شدن اسپری های موجود در ساختمان بوده اما علت این انفجارها هنوز مشخص نشده است.

کارشناسان مربوطه در حال بررسی علت این انجارها هستند.

ملکی با اشاره به 2 مصدوم این حادثه گفت: مالک و یک کارگر در ساختمان مشغول کار بوده اند که صدای این انفجارها را می شنوند و سعی می کنند خود را از ساختمان بیرون بکشند که در این حین دچار مصدومیت نیز می شوند و به اورژانس منتقل می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناسان بدنبال تشخیص علت فروریختن ساختمان 7 طبقه مرتضی گرد هستند

کارشناسان بدنبال تشخیص علت فروریختن ساختمان 7 طبقه مرتضی گرد هستند