مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1395 ساعت 04:412017-02-28بين الملل

ترامپ: مراسم اسکار بیش از حد سیاسی شده بود


رییس جمهوری آمریکا در مصاحبه ای درباره مراسم اسکار تأکید کرد، این مراسم امسال بیش از حد سیاسی شده بود و سازمان دهندگان آن تمرکز بیش از اندازه ای بر سیاست داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا بامداد سه شنبه (دوشنبه به وقت آمریکا) اعلام کرد که هرج و مرج بوجود آمده در پایان مراسم اسکار به این دلیل بود که هالیوود بیش از حد درگیر مسائل سیاسی شده بود تا اینکه بر برگزاری یک مراسم آرام متمرکز شود.

بنا بر گزارش خبرگزاری فرانسه، ترامپ در مصاحبه با وبسایت بریت بارت در کاخ سفید گفت، سازمان دهندگان اسکار به برگزاری این مراسم توجه کافی نداشتند چرا که بیش از حد روی سیاست تمرکز کرده بودند .

این اظهارات رییس جمهوری آمریکا در شرایطی مطرح شد که جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی به فیلم فروشنده ساخته اصغر فرهادی کارگردان ایرانی تعلق گرفت.

فرهادی پیشتر اعلام کرده بود که در اعتراض به فرمان اجرایی ترامپ در منع ورود مهاجران به آمریکا از هفت کشور با اکثریت مسلمان از جمله ایران، در مراسم امسال اسکار شرکت نمی کند.

http://fna.

ir/2HNBAH نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: مراسم اسکار بیش از حد سیاسی شده بود

ترامپ: مراسم اسکار بیش از حد سیاسی شده بود