مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1395 ساعت 03:252017-02-28اقتصادي

«چرخ» جدید شبکه چهار چطور می چرخد؟


تهیه کننده سری سوم برنامه «چرخ» با اشاره به تغییر در ساختار و محتوای این برنامه گفت: مخاطب شبکه چهار دارای تعریف مشخصی است؛ مخاطبی که اهل علم است و می خواهد در جریان بروزترین اطلاعات علمی قرار گرفته و به حواشی مباحث علمی توجهی نداشته باشد.

- تهیه کننده سری سوم برنامه چرخ با اشاره به تغییر در ساختار و محتوای این برنامه گفت: مخاطب شبکه چهار دارای تعریف مشخصی است؛ مخاطبی که اهل علم است و می خواهد در جریان بروزترین اطلاعات علمی قرار گرفته و به حواشی مباحث علمی توجهی نداشته باشد.

برنامه چرخ که از آذرماه امسال با تغییراتی در گروه تولید همراه بود، از نظر محتوایی و ساختار نیز تغییر کرده است و تاکنون نزدیک به 60 قسمت از این برنامه راهی آنتن شبکه چهار سیما شده است.

مریم فیروزی، تهیه کننده سری سوم برنامه چرخ در گفت وگو با ایسنا این برنامه را مجله ای علمی دانست و گفت: ویژگی مجله علمی این است که تنها یک آیتم ندارد و بسته به زمان دو یا چند آیتم جداگانه دارد.

ما هم تلاش کردیم که در هر قسمت از برنامه چرخ دو آیتم داشته باشیم و برای اینکه رشته های مختلف علمی را جا نگذاریم، هر آیتم را به یکی از رشته های علوم اختصاص دادیم.

به عنوان مثال برای آیتم پزشکی که شامل سلامت روح، جسم، روان، سبک زندگی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«چرخ» جدید شبکه چهار چطور می چرخد؟

«چرخ» جدید شبکه چهار چطور می چرخد؟