مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1395 ساعت 03:052017-02-27اقتصادي

خودروهای مزاحم هوای پایتخت + نمودار


خودروهای مزاحم هوای پایتخت، با معیار «میزان نمره منفی در تست آلایندگی» معرفی شدند.

نتایج معاینه فنی خودروهای سواری در تهران طی 11 ماه اول سال جاری نشان می دهد از بین 19 مدل خودروی داخلی و وارداتی، - بررسی فراوانی نمره مردودی خودروها در تست آلایندگی آزمون معاینه فنی، ضمن معرفی خودروهایی که بیشترین مزاحمت را به لحاظ میزان انتشار آلاینده های هوا برای تهران ایجاد کرده اند، حاکی از آن است که میزان آلایندگی برخی خودروهای وارداتی این جامعه آماری از داخلی ها بیشتر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدنیای اقتصاد ، بررسی داده های حاصل از معاینه فنی خودروهای مراجعه کننده به مراکز مجاز معاینه فنی پایتخت منجر به فهرستی شد از خودروهایی که دچار بیشترین و کمترین نقص فنی بوده اند و حاوی اطلاعات جالبی است.

این بررسی برای نخستین بار 19 گروه خودروی سواری ایرانی و خارجی را که شامل مدل های داخلی و برندهای خودروسازی خارجی هستند، به لحاظ میزان نقص فنی آلایندگی در زمان مراجعه به مراکز معاینه فنی، با یکدیگر مقایسه کرده است.

سید نواب حسینی منش، مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران روز گذشته در یک نشست خبری ضمن تشریح این اطلاعات آماری که از بررسی داده های ناشی از معاینه فنی 870 هزار خودروی مراجعه کننده به مراکز معاینه فنی گردآوری شده است، خودروی تندر 90 را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروهای مزاحم هوای پایتخت + نمودار

خودروهای مزاحم هوای پایتخت + نمودار