مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1395 ساعت 22:262017-02-27فرهنگي

معاون سازمان بسیج: قصه های تبیان آخرین یادگار سلحشور است


معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین از مجموعه قصه های تبیان به عنوان آخرین اثر مرحوم فرج الله سلحشور یاد کرد که آموزه های قرآنی را در جامعه ترویج می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو"، سردار عبدالرضا آزادی روز دوشنبه در حاشیه رونمایی از مستند فرج الله سلحشور فت: قصه های تبیان بر اساس آموزه های قرآنی همچون امانتداری، وفای به عهد، راستگویی و دیگر معارف دینی تهیه شده و از دهه فجر تاکنون 36 قسمت از این مجموعه از شبکه پنج پخش شده است.

مجموعه اپیزودیک قصه های تبیان توسط کارگردانان جوان زیرنظر زنده یاد سلحشور، به مشاورت کارگردانی جمال شورجه و مشاورت فیلمنامه منصور براهیمی تهیه و تولید شده است.

فیلمنامه قصه های تبیان با محوریت، موضوع های قرآنی به نگارش درآمده و همه داستان ها و روایات آن بر اساس اتفاقات و داستان های واقعی جلوی دوربین رفته است.

در این مجموعه 37 قسمتی تبلیغ و ترویج سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی مانند طرز رفتار با همسایه، کسب روزی حلال، بازار و مشتری، خیرین مدرسه ساز و کار آفرینی مشهود است و ساختار این مجموعه تلویزیونی اپیزودیک طراحی و اجرا شده است و هر قسمت یک داستان مجزا دارد.

سردار آزادی با بیان این که مرحوم سلحشور به سینمای دینی و انقلابی اعتقاد داشت، افزود: او آثار ماندگاری همچون مردان آنجلس و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون سازمان بسیج: قصه های تبیان آخرین یادگار سلحشور است

معاون سازمان بسیج: قصه های تبیان آخرین یادگار سلحشور است